محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 4811

فروش بانک ایمیل صنف موبایل و تبلت سراسر کشور=ویرایش بهمن 1397 = پکیج شماره 1


فروش بانک ایمیل صنف موبایل و تبلت سراسر کشور=ویرایش بهمن 1397 = پکیج شماره 1

با سلام و احترام

 

فروش کاملترین بانک ایمیل صنف موبایل و تبلت سراسر کشور

ویرایش جدید=آذر 98

 

پکیج شماره 1

 

 

این بانک ایمیل در آذر ماه 98 مجددا و کاملا تست و ویرایش شده و آدرسهای جدید به آن اضافه شده است و تمامی آدرس ایمیلها بدون استثنا کامل و فعال می باشند .

 

100% فعال = تست شده

 

مزیت این بانک ایمیل ، متنوع بودن آن و گنجاندن آدرس ایمیل از تمامی استانها در آن می باشد یعنی شما با خرید هر یک از این بانک ایمیلها که در هر کدام بیش از 600 عدد آدرس ایمیل بسیار با ارزش گنجانده شده، کاملا مطمئن خواهید بود که ایمیلهای تبلیغاتی شما پس از ارسال به تمام نقاط کشور و تمام 31 استان ارسال می گردد و این یک مزیت بزرگ و برتری ویژه نسبت به سایرین می باشد.

 

تمامی 600 آدرس ایمیل، متعلق به برترین و معتبرترین شرکت ها و پخش کننده ها و فروشندگان معتبر سراسر کشور است که هر لحظه صندوق ایمیل خود را چک و بررسی می کنند، در نتیجه از دیده شده تبلیغات خود مطمئن باشید.

 

بانک ایمیلی شامل آدرس ایمیل تمام 31 استان کشور

 

ما 2 پکیج آماده کرده ایم که هر کدام حاوی بیش از 600 عدد ایمیل کاملا فعال و تست شده و بسیار معتبر از فروشگاهها و نمایندگان و... صنف موبایل و تبلت سراسر کشور می باشند گه هم در مراکز استانها و هم در سایر شهرهای 31 استان کشور فعالند.

 

ما در زمان جمع آوری این ایمیلها دقت کرده ایم تا از تمامی استانها و شهرهای بزرگ کشور، آدرس ایمیلی در این لیست و پکیج گنجانده شود.

 

شما با خرید هر کدام از این پکیج های بسیار با ارزش، دسترسی مستقیم و بیواسطه ای به تمامی این فروشندگان و نمایندگان سراسر کشور خواهید داشت و تبلیغات شما مستقیما و بدون واسطه به هدف خواهد خورد.

 

 برای فروش بیشتر، بزرگنمایی نمی کنیم بلکه واقعیت را آنگونه که هست عنوان می کنیم.

 

اگر شرکت یا فرد یا گروهی بخواهد تبلیغات هدفمندی را برای گروه و صنف موبایل و تبلت کشور انجام دهد پیشنهاد ما خرید همین پکیجهای ایمیل و استفاده از آنها می باشد چون درصد فروش اجناس شما و همچنین موفقیت تبلیغات شما بسیار بسیار بالاتر از سایرین خواهد بود چون دسترسی مستقیم و بیواسطه به این افراد خواهید داشت.

 

قیمت هر پکیج را نیز تا حد امکان کاهش دادیم تا همه بتوانند خرید نموده و از آن نهایت استفاده را ببرند

 

 پس از پرداخت مبلغ، لینک دانلود فایل نمایان می شود که می توانید با کلیک بر روی آن، بانک ایمیل با ارزش خود را دانلود کنید.

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 101,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما